3ROJKA - ultd

pondělí, června 05, 2006

Coach Carter

Po dlouhé době jsem viděl výborný film. Tenhle film je pravdivý příběh černošského trenéra středoškolského basketbalového týmu, který zavřel tělocvičnu potom co zjistil, že se jeho hráči špatně učí, za což se mu dostalo veřejného pohrdání. Velmi vychovné, je to o tom co je v životě opravdu důležité, o tom že z pár slavných okamžiků se nedá žít celý život a že pokud chceš někomu opravdu pomoct tak mu nepředhodíš to co mu pomůže jenom dočasně. Také je to o lidské hlouposti, o hlouposti rodičů i učitelů, a jejich neschopnosti(řekl bych pohodlnosti) při výchově.
Pro mně jednoznačně super film vyjadřující mé vnitřní přesvědčení o výchově, více takových pouštět povinně ve školách.
A navíc je to film s dalším mým oblíbencem Samuelem L.

Imdb link

2 Comments:

  • Když už tak mluvíš o výchově, kdy se do toho pustíte? :-)

    Jinak se musím přiznat, že i já měl jasno ve způsobu výchovy potomků, ale ta realita je někde jinde...

    By Anonymous Anonymní, at středa, června 07, 2006  

  • Už je na čase, ale není to tak jednoduché jak jsem si myslel. Jinak jsem se zapomněl zeptat jestli ty už máš třetí, mám takový pocit že jsi chtěl, nebo sis to rozmyslel.

    By Blogger 3rojka, at středa, června 07, 2006  

Okomentovat

<< Home