3ROJKA - ultd

úterý, května 23, 2006

Hlasovací lístky

Vždycky jsem měl zato, že u nás může volit pouze občan České republiky. A to co je napsané v příloze k volebním lístkům: "Voličem pro volby do Poslanecké směnovny Parlamentu České republiky je státní občan České republiky, který aspoň druhý den voleb dosáhl věku nejméně 18 let." mě v mém názoru jenom utvrzuje. Záhodou je proč má žena obdžela hlasovací lístky stejně jako já, přesto že jsem měl zato že občankou ČR není. Možná dostala občasntví aniž by nám to někdo řekl, musím se jí zeptat třeba to nevím jenom já.

2 Comments:

  • Fakt divný. Domnívám se, že pošta, nebo kterej orgán to roznáší, sice tuší, kolik dospělých lidí kde bydlí, ale vůbec netuší, co jsou zač. Ona vůbec výměna informací mezi státními úřady je prakticky nulová. I proto se ke každému formuláři musí připojit několik kopií potvrzujících údaje, které by jeden ze státních orgánů již měl znát a tudíž by neměl být problém údaje poskytnout jiným státním úřadům. Jenže to byste toho po nich chtěli moc...

    By Anonymous Anonymní, at středa, května 24, 2006  

  • Ono je totiž podstatné nikoliv to, jestli máš hlasovací lístky nebo ne, ale to jestli Tě pustí k té urně. Pokud Tvoje žena nemá nárok volit, prostě by ji k urně (teda té hlasovací ;-)) neměli pustit.

    By Anonymous Anonymní, at středa, května 31, 2006  

Okomentovat

<< Home