3ROJKA - ultd

pátek, května 19, 2006

The Island - Ostrov

Přehlídka designu. První půlku tohohle filmu jsem se upřímně dost nudil. Zase jeden film o kterém všichni říkají jak je skvělý, ale nic v něm vlastně není jenom kopa peněz. Neustále opakující se sci-fi o tom že život je vlastně nějaká konspirace. Když přišel zlom začal být film docela akční, čož mě chvíli bavilo, ale bohužel to jako obvykle přehnali. Nicméně v těch bohatých akčních scénach se to blízkalo nádherným designem, hlavně aut, ale nebylo to jenom o autech v celém filmu byly vidět i jiné věci jako krásná moderní architektura, vlaky nebo lodě resp. loď. A protože já design tuze rád, rozhodl jsem se, že tomuto filmu přidám. Jinak herecké obsazení bylo průměrné, Ewan se moc nepředvedl, zato jsem po dlouhé době viděl svého oblíbence Steva Buscemi, škoda že umřel, právě když jsem se začínal bavit. Vymyslel jsem si pro tenhle druh filmů nové označení BEAM - Big Expensive American Movie.

IMDB link

0 Comments:

Okomentovat

<< Home