3ROJKA - ultd

středa, května 31, 2006

Funguje to! Na tomto serveru běží Apache!

Původně jsem chtěl nadávat na pípni, kvůli jejich vserverům, protože jsem si, budou tomu několik více dnů, zaregistroval tuto službu a pořád né a né ten server rozběhnout, je to sice zdarma virtual hosting, ale i tak to naštve. Po čase jsem zjistil, že už se ani nenaloguju, usoudil jsem, a správně jak jsem zjistil, že mi zrušili účet (moje nervy). Nedal jsem se a vytvořil účet znovu se stejným loginem (abych zjistil jestli jsem měl pravdu s tím zrušením). A výsledek jsem demonstroval v nadpisu. Teď už jenom aby mi te vserver nezrušili než se budu mít čas mu věnovat (mám teď zkouškové), oni to totiž píšou v neoficiálních podnímkách, že nevyužívané vservery ruší neboť jenom zabírají místo a IPiny.

3rojka.vserver.cz

0 Comments:

Okomentovat

<< Home