3ROJKA - ultd

pátek, května 26, 2006

GWT a IE7

Včera jsem si začal hrát s GWT, což jsou Google tools pro vytváření AJAX aplikací v javě. Je to prý super člověk napíše javouvskou aplikaci a potom jí přeloží do javaskriptu. Google říká, že to odladily na spoustě jejich AJAX aplikací. Nicmeně to nepodporuje IE7, proč by taky když je to zatím takový beta zmetek (toto pramení z mojí frustrace s neodinstalací tohoto ...). On by nebyl takový problém, že ho to nepodporuje, kdyby ho to ve svém prostředí pro spouštění hosted applikací nepoužívalo vnitřně. Chvíli mi včera trvalo než jsem přišel na to jak to odstarnit, až jsem to někde vygooglil. A dneska to google uveřejnil na svém GWT blogu jako Issue #8840603 - GWT applications do not run in IE 7. Mě to pomohlo a už vesele ladím.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home