3ROJKA - ultd

čtvrtek, května 25, 2006

IE sucks ...

Víme to všichni, ale stejně si to neodpustím, protože mě to dneska pěkně nakrklo. Protože jsem hodná duše uvolil jsem se nainstalovat si IE7 jako beta tester, už tehdy jsem tušil, že to bude průšvih, ale protože Exploder nepoužívam tak jsem to risknul. Marně jsem se pak snažil to odinstalovat nebo přejít na nižší verzi. Co je to za dotěrný software když to nejde odinstalovat. No tak chlapi z microsoftu, když už vypouštíte takové nedodělky, tak by jste je mohli naučit downgrady. Největší problém je v tom, že některé softwary používají IE engine, bohužel takovou bestii jako IE7 nikdo nepodporuje a já se jim nedivím, akorát se divim, že ze všech instalovaných enginů si vyberou ten nejhorší, to bude asi proto, že mají jistotu že ho nikdo nevymaže. Konkrétně sem měl problém s GWT a jak jsem to rozchodil vám povím zítra.

3 Comments:

  • Tak to já se toho chudáčka IE7, co se nemůže bránit, musím zastat. Nejenže mi vše funguje tak jako dříve (i když je pravda že žádný software používající IE engine nemám), ale dokonce ho lze i odinstalovat. Tedy alespoň doufám, zkoušet to nemíním. Rozhodně však v Add or Remove Programs mám Internet Explorer 7 Beta 2 Preview, který má tlačítko Remove.

    By Anonymous Anonymní, at čtvrtek, května 25, 2006  

  • Počkej chceš říct že ti ta beta funguje, stejně jako IE6. A zajímavé je i tvé tvrzení že jej máš v Add or Remove Programs, protože já ho tam nemám. Našel jsem ho, ale mezi windows componentami a z tama jsem jej zkoušel odstranit, povedlo se, ale když jsem chtěl naistalovat 6-ku napsal mi že mám novější verzi. Ještě mě zajímá jesli v tom nehraje roli to slovíčko preview, to nevím jestli mám. Máš ve svém kompu i IE6 nebo jenom tuhle mrchu sednou?

    By Blogger 3rojka, at čtvrtek, května 25, 2006  

  • Nevím jestli stejně jako IE6. Navzdory celému světu a hlavně Microsoftu, používám na ladění zásadně Mozillu - Firefox. IE6 jsem tam určitě měl, ale kromě Microsoft Help Engine ji u mě pravděpodobně žádný program nepoužívá.

    By Anonymous Anonymní, at pondělí, května 29, 2006  

Okomentovat

<< Home