3ROJKA - ultd

sobota, června 10, 2006

Freeride story

Atomic Metron
Scarpa Denali TTTak se nám pomalu blíží Vánoce a je čas začít se připravovat na zimu (možná bych už mohl taky začít jezdit na kole). Proto jsem se začal poohlížet po mé nové výbavě. Zatím mám tyhle favority. Jako boty, které si určitě musím koupit ještě letos, protože v mých starých lyžákách se opravdu nedá chodit po horách celý den. Potřebuji pohodlnou skialpovou botu, která je dostatečně tvrdá na razantní sjezdy. Nejlepší doporučení jsem zatím dostal na Denali. Později, možná to nebude letos, ale snad na přesrok by mohly příjít na řadu lyže a vázání. Jako vázání se zatím jeví nejlépe naxo nx21. A jako lyže jsem si vybral metronky, i když to je jenom moje nadšení, tady se ještě budu muset trochu více poptat.
Naxo NX21

0 Comments:

Okomentovat

<< Home